تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741426
شناسه : 3741426
تاریخ :
خبرنگاران آستارایی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند اقتصاد ایران: آستارا- همزمان با هفدهم مرداد مراسم تجدید میثاق با شهدا توسط خبرنگاران شهرستان آستارا انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و اهالی رسانه شهرستان آستارا با همراهی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسؤولان به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در گلزار شهدای شهرستان آستارا حضور یافتند و ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه قبور شهدا را گلباران و عطر افشانی کردند.

مسؤول بسیج رسانه شهرستان آستارا در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک آغاز هفته بزرگداشت مقام خبرنگار از اجرای ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت تا پایان هفته جاری خبر داد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های این هفته بیان کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای آستارا و دیدار با خانواده شهدا آغاز می‌شود.

ناصری زارع گفت: دیدار با فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه آستارا، تجلیل از خبرنگاران، حضور اعضای بسیج رسانه شهرستان و ارائه گزارش عملکرد در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه، تجلیل از پیشکسوت رسانه شهرستان ویزیت رایگان خبرنگاران و برگزاری مسابقه تیراندازی از دیگر برنامه‌های تدوین شده هفته خبرنگار خواهد بود.