تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741425
شناسه : 3741425
تاریخ :
کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب دستگیر شد اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اقدام کارآگاهان در دستگیری کلاهبردار حرفه ای تحت تعقیب در شهرستان دشتستان استان بوشهر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای مجوز قضائی صادره و با تلاش کارآگاهان بخش مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان دشتستان محکوم تحت تعقیب که با روش جعل اسناد و فروش مال غیر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال کرده بود مخفیگاه وی در یکی از استان‌های غرب کشور شناسایی در یک عملیات هدفمند با رعایت اصل غافلگیری دستگیر شد.

وی اضافه کرد: برای کاهش بسترهای وقوع کلاهبرداری صحیح و منطقی آن است شهروندان گرامی قبل از انجام هر گونه معامله ابتدا استعلام از دستگاه‌ها و مراجع ذی صلاح را انجام و پس از حصول اطمینان و انجام کامل مراحل تشریفات قانونی در جهت انجام معامله با حضور در دفاتر ثبت اسناد رسمی اقدام کنند.

سرهنگ سهرابی تاکید کرد: پلیس آگاهی استان بوشهر با جدیت بیشتر مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری را با روش علمی دنبال و رصد خواهد کرد.