تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3741417
شناسه : 3741417
تاریخ :
حملات توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به ۲ پایگاه اسرائیل اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

در بیانیه اول حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان این جنبش، موضع نظامی «الراهب» ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله‌های توپ هدف قرار دادند و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دوم خود نیز اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز چهارشنبه نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «جل العلام» هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده‌اند.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی دیروز خود به‌مناسبت هفتمین روز شهادت «فؤاد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله که در جریان حمله تروریستی دشمن اشغالگر به بیروت، به شهادت رسیده بود، تأکید کرد: ما توانایی کافی برای پاسخ دادن را داریم و شجاعانه و با درایت و با قدرت عمل می‌کنیم و نه احساسی، یواش یواش!

دبیرکل حزب‌الله گفت: منتظر نگه‌داشتن صهیونیست‌ها در طول یک هفته، بخشی از مجازات است و همه آنچه را اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی دارد، می‌توانیم در نیم ساعت هدف قرار دهیم.

انتهای پیام/+