تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741410
شناسه : 3741410
تاریخ :
ترویج فرهنگ قرآنی عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است اقتصاد ایران: بوشهر- نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: ترویج فرهنگ قرآنی عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر چهارشنبه با حضور در منزل مرحوم سید اسد الله حسینی چهره شاخص قرآنی استان بوشهر ضمن تسلیت به خانواده این مرحوم، با آنان ابراز همدری کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار اظهار داشت: مرحوم استاد حسینی از افتخارات روستای چارک و استان بوشهر به شمار می‌رود که عمر با برکت خود را در راه ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم سپری کرد و خبر درگذشت وی موجب تأثر و تألم شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری ترویج فرهنگ قرآنی را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مرحوم استاد حسینی در عرصه فعالیت‌های قرآنی دارای جایگاهی خاص و ویژه بود.

وی نقش جایگاه قاریان و حافظان قرآن کریم در جامعه را بسیار مهم و اثرگذار دانست و تأکید کرد: قاریان و حافظان قرآن کریم مصونیت جامعه را افزایش می‌دهند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نقش مهم جامعه قرآنی در رشد و کمال مردم را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انس با قرآن کریم ضمن دور کردن انسان از آسیب‌های اجتماعی زمینه رشد و تعالی جامعه را بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم این دیار همواره توجه ویژه‌ای به قرآن کریم و عمل به آن دارند گفت: جهاد قرآن‌آموزی یک امر مهم و ضروری است و باید در این عرصه از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

گفتنی است روستای چارک شهرستان دشتی به عنوان دهکده قرآنی کشور شناخته می‌شود.