تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741374
شناسه : 3741374
تاریخ :
رسانه‌ ها خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی هستند اقتصاد ایران: رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی هستند، گفت: خبرنگاران رزمندگان و افسران اثرگذار در جنگ نرم و شناختی هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش خبرنگاران حسینی در گیلان با اشاره به پیاده روی بزرگ اربعین اظهار کرد: گیلان ظرفیت برخورداری از موکب تخصصی رسانه را دارد و برای تحقق این امر باید تلاش شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ای حضرت زینب (س) در عاشورا بیان کرد: خطابه‌های عاشورایی حضرت زینب (س) اثرگذاری و ماندگار ترین کار رسانه‌ای تاریخ است.

سردار دامغانی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اثرات فرازمانی و فرا مکانی داشته باشند، گفت: واقعیت پردازی و حقیقت نگاری رسالت مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توقف ناپذیر است، افزود: چله اول انقلاب با فراز و نشیب‌های فراوان گذشت و اکنون در گام دوم هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دستاوردها و اثرات انقلاب اسلامی در منطقه و جهان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران منشأ تحولات بزرگ در منطقه و جهان است.

دامغانی با بیان اینکه موازنه قدرت در جهان تغییر کرده است، گفت: انقلاب اسلامی در پیچیده‌ترین و سنگین جنگ ترکیبی است.

وی با بیان اینکه در شرایط جنگ شناختی قرار داریم، افزود: جنگ شناختی و ترکیبی بر پایه ابزار رسانه‌ای بنا شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ شناختی و ترکیبی هستند، گفت: خبرنگاران رزمندگان و افسران اثرگذار در جنگ نرم و شناختی هستند.

سردار دامغانی با تاکید بر ضرورت ایجاد کنش رسانه‌ای در جامعه امروز بیان کرد: تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در جنگ شناختی مورد تاکید است.

گفتنی است، در این همایش از تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد.