تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741367
شناسه : 3741367
تاریخ :
نرخ جدید نان در هرمزگان اعلام شد اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس با اشاره به نرخ جدید افزایش نان در هرمزگان، گفت: براساس ابلاغ شورای آرد و نان هرمزگان قیمت نان در استان از امروز ۱۷ مردادماه ۲۵ درصد افزایش یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین مهرنوش با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه قیمت نان لواش و تافتون ۱۴۰ گرمی پنج هزار ریال، بربری ساده ۴۲۰ گرمی ۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال و یک رو کنجدی ۴۱ هزار و ۲۵۰ ریال و نان سنگک ۵۰۰ گرمی نیز ۳۱ هزار و ۲۵۰ ریال اعلام شد.

وی با توجه به اینکه ۹۵ درصد واحدهای نانوایی هرمزگان مجهز به دستگاه کارت خوان هوشمند هستند، بیان کرد: از امروز چهارشنبه نرخ‌های جدید روی دستگاه‌های کارت خوان نانوایی‌ها اعمال شده و قیمت پلاستیک نیز ۱۰ هزار ریال محاسبه خواهد شد.

رئیس اتحادیه نانوایان بندرعباس اظهار کرد: نرخ نان‌های کلوکی، ماشینی و روغنی نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است.

مهرنوش با اشاره به اینکه هرساله دوره‌های آموزشی برای نانوایان برگزار می‌شود، اظهار کرد: به دلیل شرایط اقلیمی و نوسان کیفیت گندم، نانوایان با چالش‌هایی مواجه هستند که از شرکت غله و خدمات بازرگانی استان درخواست کردیم به این موضوع رسیدگی کنند که درواقع پیگیر این موضوع بوده و تعامل خوبی هم با نانوایان دارند و تمام مشکلات و چالش‌های ما را رصد و پایش می‌کنند.