تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3741354
شناسه : 3741354
تاریخ :
اسلامی روز خبرنگار را تبریک گفت اقتصاد ایران: رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی فرارسیدن 17 مرداد مصادف با «روز خبرنگار» را به اصحاب رسانه و خبرنگاران به عنوان پاسداران عرصه حقیقت‌جویی، عدالت‌طلبی و پیام آوران امید و نشاط در جامعه تبریک گفت. 

در پیام رییس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است: 

بسمه تعالی

*قَالَ اللَّهُ هَذَا یَوْمُ یَنْفَعُ الصَّادِقِینَ صِدْقُهُمْ  لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا
آیه 119سوره مائده*

خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر همزمان با بزرگداشت «روز خبرنگار» برای اینجانب فرصت قدردانی از تلاش‌های ارزشمند پاسداران عرصه حقیقت‌جویی و عدالت‌طلبی و پیام آوران امید و نشاط در جامعه مهیا شد.

امروز طلایه‌دارن آگاهی بخشی و نگارندگان حقیقت بر پایه رسالت ذاتی این حرفه و میثاق با آیه «ن وَٱلقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ»، رشد و تعالی ایران اسلامی را سرلوحه اهداف خویش قرار داده و با گردش هنرمندانه قلم، مسیری تابان را برای تحقق ارزش های متعالی در جامعه ترسیم می‌کنند. در این رهگذر برای خبرنگار ایرانی، زبان صادق و بیان قاطع و منصفانه در بازگویی و انعکاس رویدادها، دستمایه نیل به اهداف این حرفه راهبردی در سایه احترام به اصول اخلاق اسلامی و رسانه‌ای است.

اکنون جهان سلطه با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون رسانه‌ای و تبلیغات سیاسی و به‌منظور بی اثرسازی و مقابله با افتخارات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی به‌ویژه پیشرفت‌های قدرت‌آفرین صنعت هسته‌ای، به دنبال جریان‌سازی و سیاه نمایی سیاست‌های کلان و مستقل جمهوری اسلامی ایران است که خوشبختانه این رویکرد مذبوحانه با نقش آفرینی و حضور موثر شما رهجویان اندیشه‌ورز در رسانه‌های وزین کشور به عنوان خاکریز خط مقدم تقابل با این هجمه‌ها، ناکامی اهداف و سیاست‌های دشمنان ایران را در پی داشته است.

در پایان همزمان با فرارسیدن این روز خجسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، بر خود فرض می‌دانم که به نمایندگی از خانواده پرافتخار صنعت هسته‌ای کشور «روز خبرنگار» را تبریک بگویم و توفیق یکایک شما عزیزان و دیگر فعالان این عرصه را از درگاه باری تعالی مسالت نمایم. موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام/