تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741349
شناسه : 3741349
تاریخ :
بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در مرز باشماق مستقر شد اقتصاد ایران: سنندج_رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی شیخ الاسلام در مرز باشماق مریوان برای ارائه خدمت به زائران اربعین مستقر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عبدالملکی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی برای ارائه خدمات درمانی، در مرز باشماق مریوان مستقر و آماده ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۵۰ تختخوابی به همت دانشگاه و بیمارستان شهید قاضی در مرز باشماق مستقر شده است، افزود: این بیمارستان با مجموعه‌ای کامل از خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه خدمات می‌دهد.

بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در مرز باشماق مستقر شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه رادیولوژی و بخش‌های تحت‌نظر خانم و آقا با مدیریت استاندارد و کادر درمانی مجهز و مجرب در مرز باشماق است که شبانه‌روزی فعالیت دارد.

بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در مرز باشماق مستقر شد

عبدالملکی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های بیمارستان‌های سطح استان و فعال بودن کامل اورژانس، اضافه کرد: استفاده حداکثری از اتاق عمل و سایر بخش‌ها، دسترسی زائرین به خدمات آزمایشات و تصویربرداری اورژانسی در همه ساعات شبانه روز و تعامل و هماهنگی بین بیمارستان‌ها در پذیرش بیماران اعزامی از جمله اقدامات درمانی بیمارستانی در ایام اربعین است.

بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی در مرز باشماق مستقر شد