تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741318
شناسه : 3741318
تاریخ :
توسعه اهواز نیازمند بکارگیری پیمانکاران توانمند است اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت: توسعه کلانشهر اهواز نیازمند بکارگیری پیمانکاران توانمند است؛ متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده با افراد غیر کارشناس قراردادهای عمرانی منعقد می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در نشست بررسی طرح جامع فاضلاب اهواز که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: در ابتدای دولت سیزدهم طرح فاضلاب اهواز در ۱۵۰ جبهه کاری فعال بود که اکنون به ۳۴ جبهه کاهش یافته است؛ امیدواریم این تنزل به دلیل پیشرفت و توسعه طرح فاضلاب باشد.

وی بیان کرد: طرح فاضلاب اهواز باید در یک مدت زمان مشخص اجرا و انشعابات فرعی به اصلی وصل شود تا فاضلاب وارد خانه‌های مردم نشود. انتظار داریم که این طرح با شتاب بیشتری دنبال شود تا رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

استاندار خوزستان گفت: مردم صاحب این انقلاب هستند لذا مشکلات آنها برای ما مهم بوده و باید برطرف شوند. مسئولان مربوطه باید پای کار بوده و مشکلات مربوط به فاضلاب و آب گرفتگی‌ها را مدیریت کنند.

وی افزود: تعامل بین آبفا و شهرداری برای اجرای طرح‌های فاضلاب بسیاری ضروری است زیرا این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد.

حسینی محراب در ادامه به ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه‌ها شهر اهواز اشاره کرد و گفت: باید از طریق صحبت با مردم، مانع از انجام این کار شد. از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی استان باید با ایجاد امکانات رفاهی و زمین ورزشی در نقاط کم برخوردار، امید را در دل مردم زنده کنند.

وی افزود: مسئله آب و فاضلاب خوزستان و اهواز نباید از ذهن رئیس جمهور و دیگر مسئولان پاک شود تا به دغدغه اصلی کشور تبدیل شود.

مسئله فاضلاب شهر اهواز در سال‌های اخیر به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم غیور این خطه مطرح بوده و این موضوع به عنوان یکی از چالش‌های جدی استان خوزستان، دستاویزی برای سیاه‌نمایی از سوی رسانه‌های دشمن بود. این معضل در اولین سفر استانی شهید رئیسی به استان خوزستان مورد توجه قرار گرفت و مصوباتی برای رفع این مشکل تصویب شد.