تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3741314
شناسه : 3741314
تاریخ :
استقلال حرفه‌ای روزنامه‌نگاران در نبود تشکل‌های صنفی دشوار است اقتصاد ایران: سخنگوی جبهه اصلاحات ایران با تأکید بر این که ‏⁧مبارزه با فساد⁩ در نبود مطبوعات و روزنامه‌نگاری مستقل بی‌معناست، استقلال حرفه‌ای روزنامه‌نگاران را در نبود تشکل‌های صنفی مستقل دشوار دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر سخنگوی جبهه اصلاحات ایران به مناسبت روز خبرنگار احیای انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران را به پزشکیان یادآور شد.

جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران ضمن تبریک روز خبرنگار⁩ به اصحاب خبر و قلم، از رئیس جمهور خواست که انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران را احیا کند.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران با تأکید بر این که ‏⁧مبارزه با فساد⁩ در نبود مطبوعات و روزنامه‌نگاری مستقل بی‌معناست، استقلال حرفه‌ای روزنامه‌نگاران را در نبود تشکل‌های صنفی مستقل دشوار دانست.

جواد امام در شبکه ایکس خطاب به مسعود پزشکیان یادآور شد:

خاتمی بستر تأسیس "انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران" را فراهم کرد، احمدی‌نژاد آن را تعطیل کرد، روحانی "نخواست" آن را مجدداً فعال کند، و رئیسی "نگذاشت" آن انجمن احیا بشود! و حالا توپ در زمین شما است.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران ‏در این توئیت اظهار امیدواری کرد که در سالیان پیش رو، با برداشته شدن تمامی موانع از پیش پای خبرنگاران و رسانه‌ها بار دیگر مرجعیت رسانه به درون کشور بازگردد تا خبرنگاران نوشتن را بر ننوشتن و ماندن را به مهاجرت ترجیح دهند.