تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3741280
شناسه : 3741280
تاریخ :
خبرنگاران نغمه ساز تلاش هنرمندان هستند اقتصاد ایران: مدیرکل دفتر موسیقی در پیام تبریکی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران حوزه موسیقی را همواره نغمه ساز زحمات و تلاش‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران هنر و موسیقی را نغمه‌سازان زحمات و تلاش‌های هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر دانست.

 

متن پیام وی به این شرح است:

هو السمیع

«در روزگاری که دست‌هایی در جهان قصد وارونه کردن حقیقت را دارد، مخابره پیام حق، ارزش واقعی خود را نشان می‌دهد. صدق و پاکدستی خبرنگاران ایران اسلامی عزیز ما یکی از مصادیق بی بدیل آن در جهان است که باید به آن افتخار کرد.

خبرنگاران حوزه هنر و خصوصا موسیقی همواره نغمه ساز زحمات و تلاش‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر بوده و هستند و از این رو سهم بسزایی در آگاهی مردم هنردوست میهن ما دارند. بدون آنان هنرِ خلاق و بدیع چیره‌دستان و ذوق آفرینان ما آنطور که باید و شاید شناخته نمی‌شود.

بنابراین باید به همه شما اصحاب عزیز، محترم و گرانقدر رسانه و خبر خسته نباشید و سلام و سلام‌های فراوان و برای همه همراهی‌ها و همدلی‌های شما دوستان گرامی در این ایام تشکر و قدردانی کرد.»

امیرحسین سمعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتهای پیام/