تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741274
شناسه : 3741274
تاریخ :
دانشگاه صنعتی اصفهان در اقتدار بخشی کشور پیش قدم است اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در دانشگاه صنعتی اصفهان کارهای بسیار خوبی برای اقتدار بخشی کشور در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش انجام شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی‌محمد میرمحمد میبدی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اظهار کرد: حضور بسیار گرم و مبارک همه ورزشکاران دانشگاه‌های کشور را در دانشگاه صنعتی اصفهان که مزین به حضور ۱۴۶ شهید بزرگوار است گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به شرایط دمایی اصفهان در چند روز اخیر عنوان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی امسال و گرمای شدیدی اصفهان را در بر گرفته است، پیشاپیش بابت کاستی‌های موجود در این زمینه عذرخواهی کرده و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مهمانان خود باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: از همه عوامل اجرایی که تلاش بسیاری برای برگزاری این برنامه کرده‌اند و به ویژه از دانشجویان تیم یار که در کنار مسئولان دانشگاه حضور دارند تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر ورزش، تحصیل و تهذیب در کنار یکدیگر تاکید دارند، گفت: امروز مفتخریم که اعلام کنیم در دانشگاه صنعتی اصفهان کارهای بسیار خوبی برای اقتدار بخشی کشور در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش انجام شده است؛ در این راستا در خوابگاه‌های دانشجویی دختران این دانشگاه باغی با عنوان باغ مروارید طراحی شده که شامل مجموعه‌ای از سالن‌ها و زمین‌های ورزشی رشته‌های مختلف مثل والیبال، بسکتبال و بدنسازی است.

میبدی ادامه داد: این کار در دولت سیزدهم انجام شد تا دانشجویان دختر جمهوری اسلامی ایران بتوانند به راحتی در محل زندگی خود ورزش کنند و تمرینات خود را در کنار سالن‌های دیگری که در دانشگاه وجود دارد دنبال نمایند.

وی با اشاره به افتخارات دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: قدوم شما را به دانشگاه صنعتی اصفهان که پرورش‌دهنده بزرگانی همچون شهید فخری‌زاده است گرامی می‌داریم؛ دانشگاهی که اولین رادار جماران را طراحی کرد و به مدد دانشجویان آن پیمایش دریایی در کل اقیانوس‌ها اتفاق می‌افتد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان خاطرنشان کرد: حضور اقتدار آفرین شما در کنار بزرگان و معلمان شما زمینه‌های امنیت شما و خانواده‌هایتان را فراهم می‌کند.