تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3741266
شناسه : 3741266
تاریخ :
استقلال و پرسپولیس دیگر تهرانی نیستند! اقتصاد ایران: با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، ورزشگاه تختی امکان میزبانی دیدارهای سرخابی‌ها را ندارد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: مهدی تاج در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری به ارزیابی شرایط ورزشگاه تختی پرداخت و اعلام کرد که این ورزشگاه با نظر شورای تأمین استان تهران و به دلیل بار ترافیکی اطراف آن امکان میزبانی مسابقات لیگ برتر را ندارد.

در نتیجه باتوجه به آماده نبودن ورزشگاه آزادی، استقلال و پرسپولیس باید از بین ورزشگاه‌های مورد تایید یکی را برای میزبانی انتخاب کنند اما نکته قابل توجه این است که هر دو تیم مجبور به خروج از تهران هستند.

رضا درویش در جلسه امروز استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: ما در انتخاب زمین اختیار نداریم که بگوییم تهران چهار مجموعه ورزشی دارد و یک ورزشگاه را انتخاب کنیم. هیچ انتخابی نداریم. فقط باید مسئولان سازمان لیگ به ما بگویند کجا بازی کنیم. با اطلاعات و آمار داود رفعتی برای بروز رسانی استادیوم‌ها باید از او تشکر کنم ولی تهران هیچ ورزشگاه اماده‌ای ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: علی الظاهر در تهران امکان استفاده از مجموعه‌ای را نداریم. بهاروند و کشوری‌فرد باید بگویند کدام ورزشگاه در هفته اول میزبان نیست تا بازی خود را در همانجا برگزار کنیم. منتظر فدراسیون می‌مانیم. در نظر داریم ورزشگاه امام‌خمینی اراک را برای میزبانی هفته اول لیگ برتر معرفی کنیم.

همچنین فرشید سمیعی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های موجود و مسائلی که رخ داده امکان تصمیم گیری برای ما سلب شده است. یک بازی بیرون از خانه داریم‌ که پیشنهاد دادیم بازی‌های استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود.

مدیرعامل استقلال گفت: آخرین اطلاعاتی که به ما داده شد، این بود که فقط بازی‌های بزرگ و دیدارهای تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. استادیوم دوم ما هم تختی است. امیدواریم تک بازی ما در استادیوم امام رضا(ع) برگزار شود تا از هفته چهارم مشکلی نداشته باشیم.