تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3741256
شناسه : 3741256
تاریخ :
مخالفت یک بازیکن دیگر با ترک بارسلونا اقتصاد ایران: یکی از بازیکنانی که بارسلونا به درآمدی قابل توجه از محل فروش او چشم داشت، تصمیم به ماندن در کنار کاتالان‌ها گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرصت باشگاه بارسلونا برای انجام برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی‌اش رو به اتمام است و هر چه می‌گذرد کار این باشگاه برای تحقق اهدافش سخت‌تر هم می‌شود. طبق گزارش رسانه‌های کاتالان به نظر می‌رسد که برای سومین سال متوالی، باشگاه بارسلونا به دلیل ناکامی در فروش مهره‌های مازادش و عدم تأمین بودجه لازم، نخواهد توانست تمام خریدهای مدنظرش را انجام دهد.

از لیست بازیکنانی که باشگاه امیدوار بوده با فروش‌شان درآمد کسب کند، تنها شادی ریاض و مارک گویو با انتقال‌شان باعث واریز پول به حساب آبی‌و‌اناری‌ها شده‌اند که البته ارقام به دست آمده از فروش آنها چندان چشمگیر هم نیست. یکی از مهمترین بازیکنانی که بارسلونا امید داشت از فروشش درآمدی هنگفت داشته باشد، رونالد آرائوخو بود که به دلیل مصدومیت مشتریانش را از دست داد. این موضوع در مورد فرنکی دیونگ و آنسو فاتی هم صدق می‌کرد و اکنون بارسلونا نه تنها نمی‌تواند از فروش این بازیکنان درآمد کسب کند، بلکه همچنان باید به پرداخت حقوق ادامه دهد. مورد بعدی رافینیا است که او برخلاف نفرات قبلی مشکل مصدومیت ندارد اما خودش با جدایی مخالف کرده و این در حالیست که سه سال دیگر از قراردادش باقی مانده است.

آخرین بازیکنی که شایعه جدایی‌اش از بارسلونا به تازگی منتشر شده، ستاره آلمانی و ترک‌تبار این تیم، ایلکای گوندوگان است که گفته می‌شود فنرباغچه به شدت خواهان جذب اوست. خرید گوندوگان اما برای تیم شهر استانبول با توجه به جایگاه و ارزشی که بازیکن برای کاتالان‌‌ها دارد - او فصل گذشته بهترین بازیکن تیم بود - سخت و پرهزینه به نظر می‌رسد. وضعیت مالی باشگاه بارسلونا طوری است که این تیم را در برابر پیشنهادهای پرزرق و برق وسوسه می‌کند به خصوص در مورد گوندوگان که فصل گذشته بدون هزینه و به عنوان بازیکن آزاد به بارسا پیوست و علاوه بر این پرداخت حقوقش هزینه قابل توجهی به باشگاه تحمیل می‌کند. مانع اصلی جدایی بازیکن از بارسلونا خود اوست که قصد رفتن ندارد.

تیم فوتبال بارسلونا ,

طبق گزارش نشریه موندودپورتیوو؛ گوندوگان صریحاً به مسئولان باشگاه گفته که قصد خروج از بارسلونا را ندارد. این در شرایطی است که برخی دیگر از رسانه‌‌های کاتالان مدعی شده‌اند هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا روی گوندوگان به عنوان مهره‌ای کلیدی برای اجرای تاکتیک‌های مدنظرش حساب نمی‌کند، البته او به هیچ عنوان قصد ندارد که گوندوگان را برای ترک بارسا تحت فشار قرار دهد.

از قرارداد فعلی گوندوگان با بارسلونا تنها یک سال دیگر باقی مانده است و این قرارداد دارای بندی است که امکان تمدید آن برای سال دوم را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/