تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3741254
شناسه : 3741254
تاریخ :
این مهاجم خارجی در لیست خرید پرسپولیس نیست اقتصاد ایران: باز هم فضای مجازی بازیکنی را به سرخ پوشان لینک کرده که در لیست باشگاه پرسپولیس نیست.  

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: مطرح کردن نام بازیکنان خارجی و داخلی در فضای مجازی از طریق انتقال به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جریانی است که در این فصل نقل و انتقالات بیش از همیشه رونق پیدا کرده است. طی چند هفته اخیر نام های زیادی در فضای مجازی به پرسپولیس لینک شده اند که اصلا در لیست باشگاه نبوده اند.

فالو کردن پیج رسمی باشگاه نیز در ادامه بحث ها را داغ تر کرده و به نوعی به یک ترفند جالب برای وایرلال شدن در فضای مجازی تبدیل شده است. جالب این که پس از گذشت چند روز نیز بحث آن ها به پایان رسیده است. با این ترفند طی روزهای گذشته نام های زیادی در فضای مجازی و حتی رسانه ها مطرح شده اند. از وینگرهای مالزیایی گرفته تا بازیکنان اروپایی و حتی بازیکنان داخلی.

با توجه به این که یحیی عطیه الله در یک قدمی پرسپولیس است و وضعیت دفاع چپ پرسپولیس به زودی مشخص شده، حالا نام بازیکنان زیادی در پست مهاجم و وینگر در فضای مجازی به چشم می خورد که یکی از آن ها سانتی مینا مهاجم ٢٨ ساله اسپانیایی است که طی چند ساعت گذشته گفته می شود مورد توجه سرخ‌پوشان قرار گرفته و باشگاه در تلاش است تا این مهاجم را به خدمت بگیرد.

پیگیری ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این مهاجم در لیست گاریدو سرمربی اسپانیایی باشگاه پرسپولیس نیست و تا این لحظه هیچ مذاکره ای با این بازیکن ۲۸ ساله انجام نشده است. همان طور که پیش تر بارها خبر دادیم، گاریدو از وضعیت سه مهاجم تیمش راضی بوده و اصرار زیادی به جذب مهاجم ندارد. او پیش تر حتی به نوعی به مدیران باشگاه اعلام کرده در جذب آخرین سهمیه خارجی عجله نکنند و یک جای خالی نگه دارند تا در ادامه راه اگر در پستی نیاز پیدا کرد، برای جذب بازیکن اقدام شود.

از این رو خبرهایی که در مورد جذب سانتی مینا در فضای مجازی دست به دست می چرخد را نباید چندان جدی گرفت و باید دید در ادامه راه تصمیم گاریدو چه خواهد بود.