تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741235
شناسه : 3741235
تاریخ :
استقرار ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایلام طی ایام اربعین اقتصاد ایران: ایلام-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از استقرار ۲۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر ایلام طی ایام اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه محمدی مقدم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با طرح امداد و نجات اربعین حسینی ۲۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت در محورهای ارتباطی این استان دایر شده است.

محمدی مقدم بیان کرد: این پایگاه‌ها شامل ۱۷ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه موقت در محورهای ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات امدادی در مسیر تردد زائران اربعین مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی ۳۰۰ نفر در روز از پرسنل و امدادگران و نجاتگران در قالب ۴۰ تیم عملیاتی در پایگاه‌های امدادی و قرارگاه مرزی با بکارگیری ۳۸ دستگاه آمبولانس ،۲۷ دستگاه خودرو ست نجات سبک و سنگین، ۳ تیم واکنش سریع، ۵ تیم موتوری، ۲ دستگاه خودروی ارتباطات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین جهت پشتیبانی و ۳ تیم عملیاتی توانای خواهران در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: ۲ فروند بالگرد امدادی این جمعیت با هدف تسریع درعملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امداد رسانی می‌کنند.