تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741207
شناسه : 3741207
تاریخ :
خبرنگاران در اعتلای استان کرمان نقش بسزایی دارند اقتصاد ایران: کرمان- استاندار کرمان گفت: خبرنگاران با برجسته‌سازی ظرفیت ها و روایت پیشرفت های استان، نقش بسزایی در اعتلای استان کرمان ایفا کرده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه خبرنگاران به عنوان یکی از ارکان مهم پیشرفت و توانمندسازی جامعه، در رشد و پویایی فرهنگی، امید آفرینی، افزایش اعتماد عمومی و اشاعه فرهنگ مطالبه‌گری پیشرو و تاثیرگذارند.

فرا رسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، فرصتی است تا بار دیگر از خدمات خبرنگاران توانمندی که در مسیر آگاهی بخشی مجاهدت می‌کنند، تقدیر شود.

خبرنگاران سختکوش، نیک اندیش و حرفه‌ای استان کرمان همواره در بحران‌ها و رویدادهای مهم از جمله برگزاری انتخابات، حادثه سیل، مراسم و همایش‌های بین المللی و در عرصه‌های مختلف، حضوری مسئولانه و متعهدانه داشته و با همدلی، تلاش‌های شبانه روزی، مشارکت فعالانه و مستمر، گفتمان سازی، برجسته‌سازی ظرفیت‌ها و روایت پیشرفت‌های استان، نقش بسزایی در اعتلای استان کرمان ایفا کرده‌اند.

همت بلند اصحاب فرهیخته قلم و رسانه استان در مسیر روشنگری، انعکاس دغدغه‌های مردم و مطالبه گری، جهاد تبیین و در نهایت پیشرفت دیار کریمان را ارج نهاده و از تلاش‌های مؤثر خبرنگاران عزیز که همواره منشأ خدمات ارزشمندی بوده‌اند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم، بویژه شهدای رسانه استان کرمان، فرا رسیدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال سرافرازی، سلامتی و بهروزی برای جامعه رسانه‌ای استان کرمان را مسئلت دارم.

امید است در پرتو عنایات الهی، این قشر فرهیخته همواره در ایفای شایسته مسئولیت و رسالت عظیم خود کوشا و موفق باشند، انشا الله.