تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741189
شناسه : 3741189
تاریخ :
مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند اقتصاد ایران: رشت _ استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت مطالبه گری بر پایه انصاف و اخلاق گفت: مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای رسانه اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بی بدیلی در گره گشایی مشکلات مردم دارند.

استاندار گیلان با اشاره به نقش محوری خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین محور اصلی کار خبرنگاران و اصحاب رسانه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه اصلاح امور با نقد و مطالبه گری صورت می‌گیرد، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه پایه و اساس اصلاح امور و رفع چالش‌ها و مشکلات هستند.

وی با اشاره به نقش و مسؤولیت اجتماعی خبرنگاران در ابعاد مختلف افزود: خبرنگاران دارای مسؤولیت خطیر در جهت دهی افکار عمومی دارند.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف بیان کرد: گیلان خاستگاه مردمانی پاک، مؤمن، فاخر، انقلابی و تلاشگر است.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های گیلان در قاب رسانه اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم زدن شیوا و رسا به خوب و بدهای استان به ظرافت خاص می‌پردازند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با آثارشان درست را به مسؤولان نشان دهند، افزود: مطالب خبرنگاران راه گشا برای جامعه است.

استاندار گیلان با انتقاد از اجتناب مدیران از پاسخگویی بیان کرد: مدیران فراری از رسانه و خبرنگاران بازخواست می‌شوند.

عباسی با اشاره به تلاش رسانه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اضافه کرد: دشمن با ابزار رسانه‌ای دنبال القا اهداف و اندیشه‌های ضد اسلامی خود هستند.

به گفته وی، اصحاب رسانه و خبرنگاران با تولید محتوای مؤثر و هدف مند چراغ روشن جامعه هستند.

استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت مطالبه گری بر پایه انصاف و عدالت گفتاری بیان کرد: مطالبه گری رسانه‌ای با پیوست جهاد تبیین در چارچوب اخلاق و انصاف صورت گیرد.

عباسی با تاکید بر لزوم مستند گرایی در انتشار اخبار و اطلاعات اضافه کرد: اخبار و آثاری که منتشر می‌کرد بر پایه مستند باشد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران به دانش رسانه‌ای مجهز شوند، افزود: عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان رضایت بخش است.

در این همایش از تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه بزرگ خبری استان گیلان تجلیل شد.