تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3741177
شناسه : 3741177
تاریخ :
انتصاب رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی اقتصاد ایران: رئیس کمیته پیشگیری از غرق‌شدگی فدراسیون نجات غریق‌ و غواصی منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی طی حکمی محسن سمیع‌زاده را به عنوان  رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی این فدراسیون منصوب کرد.

در بخشی از حکم مهدی حیدری برای محسن سمیع‌زاده آمده است: نظر بر تجارب ارزنده فنی، علمی و اجرایی شما در حوزه نجات غریق کشور، به عنوان رییس کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی منصوب می شوید. امید است ضمن تعامل سازنده با سایر ارکان فدراسیون در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

شایان ذکر است سمیع‌زاده عناوین مهم بین‌المللی و داخلی در حوزه مدیریت شنا، مربی و مدیر تیم‌های ملی، کارشناس دفتر استعدادیابی، دبیر فنی کار گروه سومین و چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و رئیس کارگروه دفتر امور باشگاه‌های وزارت ورزش و در حال حاضر رئیس گروه برنامه‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها را در کارنامه 23 سال خدمت خود در وزارت ورزش و جوانان به همراه دارد.

انتهای پیام/