تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3741176
شناسه : 3741176
تاریخ :
بخارایی: امیدوارم دست پر از مسابقات جهانی اسکیت برگردیم اقتصاد ایران: دبیر فدراسیون اسکیت ابراز امیدواری کرد که تیم ملی عملکرد خوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی ایتالیا داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

حمیدرضا بخارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط این روزهای فدراسیون اسکیت اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار مطلوب پیش می‌رود؛ به طوری که در چند روز اخیر اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف با حضور ملی‌پوشان زیر نظر مربیان پیگیری می‌شود. در فدراسیون اسکیت همه با هم در قالب یک تیم کار می‌کنیم و حتی یک روز هم از دست نمی‌دهیم. به قدری برنامه‌های روزمره ما آنچنان زیاد است که شاید نتوانیم به تمامی برنامه‌ریزی که مدنظر ما است، برسیم.

وی افزود: ما کمتر از بیست روز دیگر باید مهیای رقابت‌های قهرمانی جهان شویم و برای همین باید به نحوی در برنامه‌ریزی کوتاه مدت خودمان که ارائه بهترین عملکرد است، با مطلوب‌ترین شرایط و رو به جلو پیش برویم که از دِل این مسابقات مهم سربلند بیرون بیاییم.

دبیرکل فدراسیون اسکیت ادامه داد: بازیکنان ما از ابتدای سال در اردوها حاضر هستند به طوری که در رویدادهای مختلف داخلی شرکت کردند تا توسط کادر فنی تیم ملی سنجیده شوند و در نهایت برترین‌ها در تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی ایتالیا حضور دارند.

بخارایی با اشاره به انگیزه بالای ملی‌پوشان برای درخشش در رقابت‌های قهرمانی جهان، بیان کرد: ملی‌پوشان از نظر روحی و جسمانی در شرایط ایده‌آلی هستند و در تمرینات سخت می‌کوشند تا به بهترین رکورد های تمرینی خودشان دست پیدا کنند تا در کوران مسابقات از نظر فنی بهترین خودشان باشند. سعی کردیم توانایی‌های بازیکنان را در این مدت زمان محک بزنیم و البته به چالش بکشیم و خدا را شکر طی این مدت اتفاقات خوبی برای این رشته افتاد. بازیکنان با انگیزه هستند و امیدواریم توانایی‌هایشان را در این رویداد بزرگ که قطعا برترین‌ها پا به آن می‌گذارند، ثابت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم اعزامی ایران به چه نتایجی در ایتالیا برسد، گفت: با توجه به بچه‌هایی که اکثر آن‌ها برای اولین بار به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند، کار سخت است. هر چند که اگر بچه‌ها به جوانی‌شان نبازند، توانایی بالایی دارند و امید داریم با وجود تجربه کم بهترین نمایش را ارائه دهند. هر چند کار سخت است و قول مدال دور از ذهن است، اما مطمئن باشید تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و از این موضوع اطلاع داریم که شرایط مسابقات جهانی با آسیایی زمین تا آسمان تفاوت دارد.

دبیرکل فدراسیون اسکیت عنوان کرد: زمانی خستگی از تن‌مان در می‌آید که مدال بگیریم و همه دست به دست هم داده‌ایم تا تیم همدلی باشیم. من فکر می‌کنم همین همدلی باعث شد که در سال گذشته در اکثر رویدادهای برون مرزی که رفتیم با مدال به کشور برگردیم و با همین همدلی سعی می‌کنیم تا دست پُر از ایتالیا بیرون بیاییم. در مجموع سعی می‌کنیم تا تمام کارهای خودمان را انجام دهیم. تنها درخواست ما این است که مانند همیشه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/