تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3741157
شناسه : 3741157
تاریخ :
سامسونگ احتمالا تست به‌روزرسانی One UI 7 برای گلکسی A55 را آغاز کرده است اقتصاد ایران: احتمالاً روند توسعه‌ی رابط کاربری One UI 7 برای گوشی گلکسی A55 شروع شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ درحال توسعه‌ی رابط کاربری One UI 7 برپایه‌ی اندروید ۱۵ است و می‌خواهد تغییرات زیادی در رابط کاربری جدید خود اعمال کند.

براساس اطلاعات فاش‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، احتمالاً سامسونگ تست به‌روزرسانی One UI 7 برای گلکسی A55 را آغاز کرده است. این اطلاعات در اپلیکیشن CheckFirm قرار گرفته‌اند و در اغلب مواقع قابل‌ اعتماد هستند.

فرم‌ور‌‌های مربوط به اندروید ۱۵ گلکسی A55
MlindyMrinal2

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزاری گوشی سامسونگ مدل گلکسی A55 دارای فرم‌ور A556BXXU4BXGA است. بعد از عدد چهار حرف B را مشاهده می‌کنیم که با فرم‌ور کنونی دستگاه (A556BXXS4AXF3) تفاوت دارد و بیانگر انتشار یک به‌روزرسانی در آینده است.

علاوه‌بر این، عبارت‌های Major version و One UI update نیز آغاز تست‌های یک به‌روزرسانی بزرگ را تأیید می‌کنند. به‌احتمال زیاد کاربران گلکسی A55 در برخی کشور‌ها نسخه‌ی بتای One UI 7 را دریافت خواهند کرد.

مقاله‌های مرتبط
  • لیست همه تغییرات One UI 7 لو رفت؛ گوشی‌های سامسونگ آپدیت بزرگی دریافت می‌کنند
  • تغییراتی بزرگ در راهِ رابط کاربری سامسونگ؛ تصاویری از One UI 7 فاش شد
  • با One UI 7 ساخت فولدرهای بزرگ در هوم‌اسکرین گوشی‌های گلکسی ممکن می‌شود

گفته می‌شود که نسخه‌ی بتای رابط کاربری جدید کره‌ای‌ها در هفته‌ی سوم ماه میلادی جاری منتشر خواهد شد؛ اما تعدادی از گزارش‌های جدید می‌گویند که سامسونگ عجله‌ای برای انتشار نسخه‌ی بتا ندارد و ممکن است این اتفاق در تاریخ گفته‌شده رخ ندهد.

به‌لطف سیاست‌های نرم‌افزاری سامسونگ، حدود ۵۲ گوشی و تبلت سامسونگ واجد شرایط دریافت اندروید ۱۵ و رابط‌ کاربری One UI 7 هستند.