تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741132
شناسه : 3741132
تاریخ :
نامگذاری یک چهارراه در میناب به نام «خبرنگار» اقتصاد ایران: بندرعباس-به مناسبت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، یک چهار راه در شهر میناب به نام «خبرنگار»ثبت و پلاک شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله سهرابی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین رونمایی از چهار راه خبرنگار میناب گفت: بر اساس تصمیم شورای شهر میناب تقاطع خیابان‌های گلستان و غدیر به عنوان خبرنگار نام گذاری شد.

شهردار میناب افزود: تصمیم نام‌گذاری خیابانی در میناب به نام خبرنگار به منظور ارج نهادن به مقام شامخ فعالان عرصه اطلاع رسانی اتخاذ شد و به اجرا درآمد.

وی یادآور شد: خبرنگاران، قشری پویا و فعال در جامعه هستند که برای اطلاع رسانی به افکار عمومی تلاش می‌کنند و فعالان این عرصه در شهرستان تعامل خوبی با شورای شهر و شهرداری در اطلاع رسانی دارند.

سید موسی هاشم نسب رئیس شورای اسلامی شهر میناب نیز در این آئین ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت ۱۷ مرداد اظهار کرد: خبرنگاران تلاش گران جامعه هستند و کار خبرنگار مطالبه گری است.

وی افزود: طی سه سال اخیر ۸۱ جلسه شورای شهر میناب برگزار شد که ۳۵۹ مصوبه داشته است.

هاشم نسب بیان کرد: اعضای شورای شهر با همکاری شهردار و مجموعه شهرداری میناب بحث نهضت آسفالت محلات، مبلمان شهری و عمران و آبادانی میناب را به خوبی راهبری کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر میناب گفت: تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه بر همگان عیان است و خبرنگارانی که قلم بر محور انصاف و عدالت می‌زنند و با وجود تمامی مشکلات، امیدآفرینی می‌کنند، افرادی توانمندی هستند که جامعه قدردان زحمات آن‌ها است.