تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3741125
شناسه : 3741125
تاریخ :
نصرالله بهترین تحلیلگر مسائل اسرائیل است اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله را بهترین تحلیلگر خاورمیانه در زمینه مسائل اسرائیل دانسته و ابراز داشتند که نیم میلیارد نفر در دنیا چشمشان به دهان نصرالله دوخته می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، أوهاد حمو تحلیلگر مسائل فلسطین در شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: [سید حسن] نصرالله بهترین تحلیلگر خاورمیانه در خصوص اوضاع اسرائیل است و به نظر می‌رسد ما را خیلی خوب می‌شناسد.

وی ادامه داد که نیم میلیارد نفر دنیا چشمان خود را به او دوخته‌اند تا واقعیت را برای آنها تشریح کند. او در سخنرانی امروز خود خطاب به افکار عمومی اسرائیل و همچنین مردم لبنان مطالبی را مطرح کرد و بخش قابل توجهی از سخنانش مربوط به داخل لبنان بود.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که سید حسن نصرالله همچنان به تاکتیک جنگ روانی علیه اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بخشی از صهیونیست‌ها از اینکه سخنان نصرالله با حمله به سرزمین‌های اشغالی آغاز شود، وحشت دارند. این موضوع گاها در سالهای گذشته مشاهده شده است.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت گفت: حزب‌الله، ایران و یمن ملزم به واکنش هستند و دشمن در انتظار این واکنش است. دشمن گمان می‌کند هر صدای بلندی، واکنش بوده است. ما با شجاعت و تأنی رفتار می‌کنیم و انتظار یک‌هفته‌ای «اسرائیل» برای واکنش بخشی از مجازات است.

نصرالله گفت: در گذشته دشمن در مرزهای لبنان با نگرانی حضور داشت، اما اکنون تهدید حزب‌الله و ایران باعث شده تمامی «اسرائیل» در نگرانی به سر ببرد.

وی افزود: ان‌شاءالله پاسخ ما به تنهایی یا با همراهی جبهه مقاومت در پیش است. این پاسخ قوی، مؤثر و کارآمد خواهد بود. روزها و شب‌های پیشرو و تحولات میدان نبرد وضعیت ما و دشمن را مشخص می‌کند.این یک نبرد بزرگ است که در آن خون‌هایی والا و عزیز ریخته شده و حمله‌ای خطرناک صورت گرفته که هر پیامدی هم داشته باشد، مقاومت نمی‌تواند از کنار آن بگذرد.