تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741120
شناسه : 3741120
تاریخ :
«حریم رسالت» حرکتی جریان ساز در حوزه زن و رسانه است اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان گفت: «حریم رسالت» حرکتی جریان ساز در حوزه زن و رسانه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا یعقوب نژاد صبح چهارشنبه در نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه حوزه زن و خانواده حوزه‌ای تصمیم گیر و تصمیم ساز است، اظهار کرد: چند اتفاق مؤثر در حوزه زنان در دولت سیزدهم رقم خورده است که قابل توجه بوده که می‌توان به اختصاص «بودجه هزینه» برای حوزه زن و خانواده اشاره کرد که این اتفاق برای اولین بار به صورت رقم خورد.

وی با بیان اینکه برگزاری دو دوره جشنواره رسانه‌ای رسانه‌ای ویژه بانوان «حریم رسالت» و اختصاص دبیرخانه دائمی آن تبدیل به سازمان بسیج رسانه استان گیلان حرکت جریان ساز در حوزه «زن» و «رسانه» شد، افزود: امسال نیز سومین دوره جشنواره به صورت ملی و بین المللی به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با تبریک روز خبرنگار و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در سال ١۴٠٣ بیان کرد: شهیده طاهره حداد نژاد نخستین بانوی شهیده رسانه کشور است که در سال جاری به معنوی شهیده شاخص رسانه کشور معرفی شده است.

یعقوب نژاد به برگزاری کنگره زنان تأثیر گذار به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های ویژه زنان گیلان اشاره کرد و افزود: معرفی زنان تاثیرگذار به گونه‌ای که منتخبین از طریق سامانه اطلاعات خود را بارگزاری و انتخاب شدند که این مورد نیز در حوزه زنان به صورت ویژه اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه بخش اعظم فعالیت حوزه زن و خانواده به حوزه جمعیت تخصیص داده شده است، افزود: کنشگران جمعیت نیز در استان گیلان احصا، آموزش و معرفی شدند تا در این حوزه به عنوان سفیران جمعیت فعالیت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به برگزاری اجلاسیه ویژه زنان شهدای گیلان در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان افزود: اهمیت پرداختن به موضوع «زن» ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد.