تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3741107
شناسه : 3741107
تاریخ :
تسک‌بار تبلت‌های اندروید احتمالا به گوشی‌های عادی هم اضافه می‌شود [تماشا کنید] اقتصاد ایران: گوگل احتمالا تسک‌بار تبلت‌های اندرویدی را به گوشی‌ها اضافه خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گوگل در اندروید 12L تسک‌باری کاربردی را برای دستگاه‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ معرفی کرد؛ قابلیتی که روی گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد؛ چراکه گوگل ظاهراً درحال کار روی پشتیبانی گوشی‌های اندرویدی از تسک‌بار است.

تسک‌بار اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت بین اپلیکیشن‌ها جابه‌جا شوند و صفحه را راحت‌تر بین دو اپلیکیشن تقسیم کنند. تسک‌بار اندروید با سوایپ جزئی از پایین صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. در برخی دستگاه‌ها و در اندروید ۱۵، می‌توان تسک‌بار را قفل کرد تا همیشه روی صفحه نشان داده شود.

در ویدیویی که Android Authority منتشر کرده است، می‌توانیم ظاهر تسک‌بار اندروید روی گوشی را ببینیم که با کشیدن انگشت از پایین صفحه به بالا، ظاهر می‌‌شود.

مقالات مرتبط
  • نگاهی به تمام قابلیت‌ها و تغییرات نسخه بتا اندروید ۱۵ [تماشا کنید]
  • احتمالاً زمان انتشار عمومی به‌روزرسانی اندروید ۱۵ بسیار نزدیک است

تسک‌بار اندروید در جدیدترین نسخه‌ی بتای اندروید ۱۵ دیده شده است، اما هنوز مشخص نیست که گوگل در صورت تأیید نهایی، چه زمانی این قابلیت را به گوشی‌ها می‌آورد.