تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741103
شناسه : 3741103
تاریخ :
کمک‌های مردمی استان تهران به بهزیستی ۶ برابر سال ۱۴۰۱ بوده است اقتصاد ایران: تهران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی به بهزیستی گفت: کمک‌های مردمی استان تهران به مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۲ شش برابر سال ۱۴۰۱ بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش کمک‌های مردمی استان تهران به سازمان بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۲ کمک‌های مردمی استان تهران به مددجویان بهزیستی شش برابر سال ۱۴۰۱ بوده است.

جوهری رشد ۶۱۸ درصدی واریزی‌ها و افزایش میزان مشارکت مردم در امور خیر را نشانه اعتماد مردم به این سازمان عنوان کرد و گفت: این افزایش و ارتقا مشارکت حاصل زحمات خیرین در جذب کمک‌های مردمی و کادر سازی و اتخاذ تمهیدات لازم توسط مدیران اداره کل بهزیستی استان تهران است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر روشن بودن اقدامات سازمان بهزیستی، اعم از خدمات، توفیقات و نیازهای این سازمان باید برای مردم افزود: بسیاری از مردم از موفقیت‌های افراد تحت پوشش این سازمان در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و وجود استعدادهای برتر در میان این افراد با خبر نیستند و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه می‌تواند در جذب مشارکت‌ها مؤثر باشد.

وی با اشاره به مساعی و حضور پر رنگ خیرین در شهرستان‌های استان تهران، خواستار برگزاری منظم جلسات شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در سطح شهرستان‌ها و بررسی موضوعات و نحوه استفاده از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات شد و بیان کرد: ضروری است که عملکرد ادارات شهرستانی در این زمینه ارزیابی و به اداره کل اجتماعی استانداری تهران منعکس شود تا از شهرستان‌های برتر در این حوزه تقدیر به عمل آید.

معاون استاندار تهران کاهش بعضی از مسائل و آسیب‌ها در سطح جامعه، را نیازمند یاری رسانی بیشتر خیرین دانست و اظهار کرد: خیرین می‌توانند با درایت و اعتماد سازی نسبت به کاهش این آسیب‌ها گام‌های مؤثری بردارند.