تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741102
شناسه : 3741102
تاریخ :
بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران نرم افزار حقوق را آموزش دیدند اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران از برگزاری دوره تخصصی آموزش استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد مختص نمایندگان بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره‌های تخصصی برای دهیاران و نیروهای دهیاری بر اساس نیازسنجی آموزشی صورت گرفته و سرفصل‌های مصوب خبر داد.

موسوی با اشاره به اجرای مصوبات کمیته اجرایی آموزش و توانمندسازی شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان تهران گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، در هفته جاری، کارگاه آموزشی دو روزه مبنی بر آموزش تخصصی استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان دهیاری‌ها مختص نمایندگان بخشداری‌ها و منتخبان مسؤول مالی دهیاری‌های استان تهران برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران افزود: مزایای راه اندازی این سامانه در دهیاری‌ها، پیشگیری از بروز خطای انسانی در محاسبات، یکپارچگی در پرداخت‌ها بر مبنای قوانین و مقررات و دستورالعمل حقوق و مزایا و امکان نظارت مستقیم بر نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خواهد بود. وی بیان کرد: برگزاری این آموزش‌ها، منجر به افزایش مهارت‌های شغلی نیروها و ارتقای کیفیت خدمات و بهره‌وری تشکیلات دهیاری‌ها می‌شود.