تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741086
شناسه : 3741086
تاریخ :
رایگان شدن بازدید خبرنگاران از موزه‌های سیستان و بلوچستان  اقتصاد ایران: زاهدان_مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، گفت: بازدید خانوادگی از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه خبرنگاران رایگان شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم ضمن تبریک روز خبرنگار، افزود: به مناسبت ۱۷ مرداد ماه بازدید از محوطه‌ها، ابنیه‌ها و موزه‌های استان به صورت خانوادگی ویژه خبرنگاران رایگان شد.

وی ادامه داد: به منظور ارج نهادن از تلاش‌های شبانه‌روزی اهالی رسانه و فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی، در ۱۷ مرداد ماه بازدید از ابنیه‌ها، محوطه‌ها و موزه‌های سیستان وبلوچستان ویژه خبرنگاران و خانواده‌هایشان رایگان است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند در این روز به همراه اعضای خانواده خود با ارائه کارت خبرنگاری و یا از طریق ارتباط با روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل از موزه‌های سطح استان به صورت رایگان بازدید کنند.

طهرانی‌مقدم تصریح کرد: به دلیل شدت گرمای هوا، در روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه جاری ساعت کاری موزه‌ها در سطح استان از ساعت ۱۶ تا ۱۹ تعیین شده که همکاران ما، میزبان اهالی رسانه خواهند بود.