تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741084
شناسه : 3741084
تاریخ :
ارایه برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد به اتاق بازرگانی اقتصاد ایران: ساری - عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: ناصر همتی به عنوان کاندیدای وزارت اقتصاد برنامه هایش را به اتاق ایران ارایه داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران از خبرنگاران به عنوان چشم‌های جامعه یاد کرد و تلاش‌های آنان را گرامی داشت.

وی با اشاره اینکه برای جهش تولید باید مردم سازی شود، گفت: دولت نباید در امور دخالت کند بلکه سیاستگذاری داشته باشد.

مهاجر با عنوان اینکه دولت گذشته در عمل به بخش خصوصی باور نداشته است، گفت: نگاه دولت منتخب به بخش خصوصی خواهد بود.

وی با اشاره به افت مگس مدیترانه ای گفت: مگس مدیترانه ای برای کشور و استان مصیبتی شده است و باید برای عقیم سازی این حشره اقدام شود.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اظهار اینکه آفت کرونایی برای محصولات کشاورزی مصیبت شده است، گفت: اتاق بازرگانی طرح را تهیه کرد و طرح روی میز دولت است.

مهاجر درباره کانون زنان بازرگان استان گفت: این کانون تأثیر زیادی داشت ولی برخی از اعضای آن رفتند و این کانون دچار خلأ شد.

وی با عنوان اینکه اشتغال ایجاد شده با واقعیت‌ها متفاوت است، گفت: باید با مردم صادق باشیم و صداقت سبب می‌شود تا مردم کمک کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران از حضور همتی به عنوان کاندیدای وزارت اقتصاد در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: وی برنامه‌هایش را برای اتاق تشریح کرد.