تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3741082
شناسه : 3741082
تاریخ :
خبرنگاران؛ فریاد رسای جامعه هستند اقتصاد ایران: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران پرتلاش و دغدغه مند، آنها را فریاد رسای مردم در جامعه و نماینده افکار عمومی برشمرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی روز خبرنگار را تبریک گفت، متن یادداشت به این شرح است:

رسانه‌ها هستند که تأثیر می‌گذارند و دل‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند، ذهن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است» مقام معظم رهبری پرسشگری، مطالبه‌گری و روشنگری و فریاد رسای جامعه رسالت خبرنگاران است و قطعاً سوگند خداوند به قلم، تکلیف همگان به ویژه قلم به دستانی چون خبرنگاران عزیز را برای حفاظت از مرزهای اندیشه و آگاهی سنگین‌تر می‌کند.

۱۷ مرداد و نامگذاری آن به نام روز خبرنگار بهانه‌ای است برای تجلیل از خبرنگاران متعهد و پرتلاشی که مجاهدت و پایداری آنها در جهاد تبیین، اقناع افکار عمومی و آگاهی‌بخشی در جامعه ستودنی است. ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران پرتلاش، متعهد و متخصص همچنین تبریک روز خبرنگار به این عزیزان، سلامتی و موفقیت در مسیر انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری قانونمند، تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و نقد منصفانه را برای این سربازان خط مستقیم جبهه جنگ نرم آرزومندم.

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی