تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741064
شناسه : 3741064
تاریخ :
حکم قصاص قاتل شهید فراجا تائید شد اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از تائید حکم قصاص قاتل شهید انتظامی استوار دوم محمد جواد رحیمی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۱، شهید والامقام استوار دوم محمد جواد رحیمی حین انجام وظیفه با هدف کمک به خانواده‌ای گرفتار و کادر درمان به بیمارستان ولایت شهرستان دامغان اعزام شد که طی حادثه‌ای تلخ و ناگوار در اوج مظلومیت توسط فردی مورد حمله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر و مؤثر و دفاعیات کارشناسان حقوقی فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: سرانجام دادگاه کیفری یک شهرستان شاهرود رأی مبنی بر قصاص قاتل صادر که با فرجام خواهی وکیل وی به رأی صادره پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: در راستای پیگیری ویژه معاونت حقوقی استان با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا و مکاتبات صورت گرفته به دستور رئیس دیوان عالی کشور شعبه ۴۹ این دیوان پرونده را مورد رسیدگی قرار داد و با پی جویی مستمر و مؤثر کارشناسان حقوقی انتظامی استان شعبه مذکور درخواست فرجام خواهی وکیل متهم را ناموجه و غیر مدلل تشخیص و رأی دادگاه بدوی مبنی بر قصاص قاتل را تأیید کرد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه حکم قصاص قاتل در مراجع ذی صلاح قانونی در حال اجرا است خاطر نشان کرد: پلیس برای تأمین و پایداری نظم و امنیت در جامعه چنانچه نیاز باشد تا سرحد جان از خودش هزینه خواهد کرد.