تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3741061
شناسه : 3741061
تاریخ :
لزوم اصلاح فرایند ارزیابی شرکت‌های حامی حقوق مصرف کنندگان اقتصاد ایران: معاون وزیر صمت گفت: فرایند ارزیابی شرکت‌های منتخب حامی حقوق مصرف کنندگان باید با مشارکت دانشگاه و مراکز علمی اصلاح شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در راستای تدوین و بررسی استراتژیها و راهبردهای ارتباطی جلسه شورای روابط عمومی جایزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد.
فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت اظهار داشت : مشکلات شرکت‌های منتخب که مرتبط با وظایف وزارت متبوع  است به صورت ویژه از طریق دبیر شورای سیاستگذاری پیگیری و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرهید زاده افزود : باید ترتیبی اتخاذ شود با استفاده از استراتژی‌ها و راهبردهای ارتباطی، مصرف کنندگان از نتایج ارزیابی شرکتهای و منتخبین حامی حقوق مصرف کنندگان مطلع شوند.

وی بر استفاده از نظرات تیم‌های کارشناسی ، دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیاد در اصلاح فرایند ارزیابی ، نظرسنجی از مصرف کنندگان شرکتهای متقاضی و طراحی تندیس تاکید کرد.

 قشمی مدیرکل روابط عمومی و تشکلهای مردم نهاد سازمان حمایت نیز در این مراسم اظهار داشت : در همین راستا آیین نامه و فرایند ارزیابی توسط مراکز علمی و دانشگاهی بازنویسی و پس از تایید مراجع ذیصلاح تصویب و ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: با توجه به لزوم اصلاح طرح تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان مقرر شد ؛ از طریق فراخوان از کانون های تبلیغاتی و دانشگاههای هنر استفاده شود.

دبیر شورای سیاستگذاری و اجرایی اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در ادامه افزود : در نظر است در این مورد نشریه تخصصی و کاربردی با عنوان "کتاب اول حمایت" در دستور کار قرار گیرد که اعضای تحریریه آن از اعضای شورای روابط عمومی شرکتهای منتخب انتخاب خواهند شد.
بنابراین گزارش در پایان مراسم از فراخوان بیست و سومین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان رونمایی شد.

انتهای پیام/