تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3741052
شناسه : 3741052
تاریخ :
اتفاقی که باعث عصبانیت پرسپولیسی‌ها می‌شود اقتصاد ایران: احتمال برگزاری دیدار افتتاحیه لیگ برتر بدون تماشاگر در تهران وجود دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه:  با توجه به اینکه مشخص شد ورزشگاه های تختی و شهرقدس در تهران به شروع لیگ بیست و چهارم نمی‌رسند، حالا مکان برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن مبهم مانده است.

در این خصوص پرسپولیسی‌ها باید ورزشگاه میزبان خود را در تهران مشخص کنند ، اما عملا ورزشگاه‌های شهر تهران قابلیت میزبانی از افتتاحیه لیگ را ندارد.
در چنین شرایطی مسائلی درباره میزبانی پرسپولیس در شهر اراک در روز 25 مرداد از ذوب‌آهن مطرح شده ، اما حالا یک احتمال دیگر هم وجود دارد که برگزاری بازی در ورزشگاه پاس قوامین تهران است.

ورزشگاه پاس قوامین به خاطر شرایط جغرافیایی که دارد، از نظر شورای تامین استان تهران امکان پذیرایی از تماشاگران را ندارد و به همین خاطر از چرخه لیگ برتر خارج شده است. با این حال با توجه به شرایط خاص پیش آمده احتمال برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در این ورزشگاه وجود دارد.

برگزاری بازی افتتاحیه در ورزشگاه پاس اما بدون حضور تماشاگران میسر خواهد شد و این موضوعی نیست که مورد قبول پرسپولیس باشد.

با همه موضوعات مطرح شده قرار است امروز ظهر جلسه‌ای در سازمان لیگ برگزار شود تا مسئولان پرسپولیس ، شورای تامین و فدراسیون فوتبال در نهایت به جمع‌بندی درباره ورزشگاه میزبان افتتاحیه لیگ برسند.

پ