تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3741033
شناسه : 3741033
تاریخ :
نقش بی‌بدیل خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، نقش این قشر در جنگ رسانه‌ای را بی‌بدیل توصیف کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان پیامی را همزمان با روز خبرنگار منتشر کرد که متن آن به این شرح است.

خبرنگاران، با ابزار اندیشه و قلم در امر آگاه سازی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین در انجام رسالت واقعی خود، مسئولیت مهم فرهنگ سازی، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مشارکت پذیری و اعتمادسازی در سطح جامعه اسلامی را عهده دار هستند و در این رسالت خطیر چه بسیار هنرمندان اهل قلمی که جان شیرین خود را در راه تحقق اهداف و گسترش اطلاع رسانی در جامعه فدا نموده و به دیدار معبود شتافتند.

اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار که با یاد و نام خبرنگار شهید محمود صارمی و دیگر شهیدان والامقام عرصه خبر و رسانه مزین است را به تمامی خبرنگاران عزیز، صاحبان قلم و اندیشه و فعالین عرصه مطبوعات و رسانه‌های گروهی استان سمنان تبریک عرض نموده، از خداوند منان توفیقات روز افزون خبرنگاران پرتلاش را در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رویارویی با جنگ‌رسانه ای دشمنان و همچنین همکاری و تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌ها و آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه را خواستارم.

گفتنی است وی دیشب در مراسم روز خبرنگار نیز وعده داد تا در زمینه مسکن خبرنگاران و همچنین رفع مشکلات صنفی آنها تا حد امکان پیگیری‌هایی را صورت دهد.