تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : توریسم و گردشگری
لینک : econews.ir/5x3740984
شناسه : 3740984
تاریخ :
خدمت‌رسانی فراجا در اربعین با ۵ مأموریت اصلی اقتصاد ایران: جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا از خدمت‌رسانی فراجا در اربعین با ۵ مأموریت اصلی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمد شرفی؛ جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا صبح امروز در طرح اربعین فراجا که در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سازمان‌هایی که به صورت فعال از مرز تا پایتخت نقش فعالی در جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی دارد، فراجا است.

وی افزود: فراجا در ابعاد 5 گانه آمادگی صد در صدی دارد تا به زائران اربعین خدمات ارائه دهد.

شرفی بیان کرد: محور اول تعیین نظم و امنیت زائران اربعین است که با کارهای اطلاعاتی و اجرای طرح‌های ویژه این مهم انجام می‌شود‌.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا تصریح کرد: وظیفه بعدی انتظامی تسهیل‌گری در عبور و مرور است که با همکاری پلیس راهور و همکاری فرماندهان استان‌ها این مهم انجام می‌شود.

شرفی تصریح کرد: محور بعدی خدمت‌رسانی فراجا بحث گذرنامه و خدمات پلیس گذرنامه است، چه در حوزه چاپ گذرنامه و چه احراز هویت و عبور از گیت این پلیس اقدامات خوبی انجام داده است‌.

وی به وظیفه چهارم فراجا اشاره کرد و گفت: اقدامات دیپلماتیک بین ایران و عراق برای برطرف کردن مشکلات سال‌های اقدام بعدی فراجا برای برگزاری هرچه بهتر مراسم است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا اضافه کرد: در نهایت هماهنگی بین دستگاه‌های ستادی و اجرای وظیفه آخر فراجا در ماموریت اربعین است.

انتهای پیام/