تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3740976
شناسه : 3740976
تاریخ :
تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان منحل شد اقتصاد ایران: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال کرمان گفت: تیم فوتبال شهرداری سیرجان منحل شده است و در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت نخواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

مرضیه مومنی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فکر می‌کنم دلیل انصراف شهرداری سیرجان از شرکت در لیگ برتر فوتبال این است که براساس قانون شهرداری ها آنها فقط باید به ورزش همگانی بپردازند نه ورزش حرفه‌ای و از طرفی هزینه‌های فوتبال هم زیاد است.

وی دلیل دیگر انحلال تیم را به قانون شهرداری‌ها مربوط دانست و اظهار کرد: شاید به این دلیل که تیم گل گهر سیرجان باید تیم داری حرفه ای را در بخش بانوان شروع کند باعث این اتفاق شده است.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال کرمان درخصوص مس رفسنجان گفت: زهرا کوهستانی مربی مس رفسنجان شده است و امروز و فردا هم تست انتخابی دارند تا از پتانسیل استان در لیگ دسته دو فوتبال استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: با تیمداری مس رفسنجان کار ما سخت‌تر شده است چون به دنبال بازیکنان بومی هستند و کرمان با توجه به داشتن تیم‌های خاتون بم و فوتسال مس رفسنجان برای فوتبال باید بازیکن سازی کند که البته قبلا هدف ما این بود که بازیکنان برتر و شاخص را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/