تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740948
شناسه : 3740948
تاریخ :
تقوا و انصاف از ویژگی‌های خبرنگاران است اقتصاد ایران: بوشهر - مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تقوا و انصاف از ویژگی‌های خبرنگاران است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امید سلیمانی‌نژاد صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خداوند متعال اولین خبرنگار عالم بود که همه مسائل را به درستی برای بشر عنوان کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در اقناع افکار عمومی بیان کرد: خبرنگاران زوایای مختلفی از رویدادها را باز می‌کنند؛ زوایایی که مردم به راحتی آنها را نمی‌بینند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نقد و نظارت را از رسالت‌های مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: خبرنگاران باید با مشاهده و بیان خوب و بد، نظارت و نقد کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران دنبال روشنگری و از بین بردن تاریکی‌ها هستند اضافه کرد: کار خبرنگاری نیازمند شرایط و ویژگی‌های اخلاقی فراوانی است.

سلیمانی‌نژاد تقوا، سیاست و عفت را از ویژگی‌های مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: انصاف در ارائه و انعکاس خبر از دیگر ویژگی‌های مربوط به خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه پرهیز کنند تصریح کرد: خبرنگاران باید از شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی و بدگویی و تخریب پرهیز کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و همچنین ایجاد زمینه تبادل آرا و افکار جامعه را از دیگر رسالت‌های خبرنگاران دانست.