تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740937
شناسه : 3740937
تاریخ :
ایجاد نشاط اجتماعی با برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان گفت: ایجاد نشاط اجتماعی با برگزاری رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و بین‌المللی امکان پذیر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه‌ها و رویدادهای فرهنگی استان، گفت: با برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، فضای نشاط و شادابی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌های استان همدان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کودک با نشاط، تأثیر بسیاری در شادابی جمعی خانواده و جامعه دارد، افزود: شهرداری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های بین‌المللی مشارکت کنند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: معاونت هماهنگی امور عمرانی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و پشتیبانی لازم را در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان داشته باشند.

وی گفت: هرچه مراودات و تعاملات بین‌المللی در حوزه گردشگری افزایش یابد، چرخه اقتصادی استان نیز تقویت خواهد شد.

استان همدان تصریح کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی در شهرهای بخارا و کولاب باید با محتواهای غنی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که بیانگر فرهنگ ایرانی اسلامی و ویژگی‌های بارز استان همدان باشد، همراه شود.

وی ادامه داد: توجه به آثار فرهنگی و گردشگری به ویژه موضوع ثبت‌جهانی هگمتانه طی سالهای گذشته، به ریل‌گذاری اقتصاد گردشگری استان، کمک‌های شایانی کرده است.