تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740933
شناسه : 3740933
تاریخ :
کارگاه ۲ روزه «کارخانه خرده روایت سازی» برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان - مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان گفت: کارخانه خرده روایت‌سازی عنوان کارگاه دو روزه ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه است که یک قالب نمایشی نسبتاً جدید به اسم «خرده روایت» را مطرح می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارخانه خرده روایت‌سازی عنوان کارگاه دو روزه ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه است که یک قالب نمایشی نسبتاً جدید به اسم «خرده روایت» را مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: در این کارگاه از طرح و ایده تا تبدیل آن به یک اثر نمایشی (هنرهای تصویری) در قالب خرده روایت به مدت دو روز با حضور محمدباقر مقیدی کیا که تجربه‌های زیادی در این حوزه (خرده روایت) دارند و آغازگر این مدل و الگوی نمایشی بوده‌اند هستیم.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری استان اصفهان افزود: این کارگاه با هدف مطرح کردن طرح و ایده‌ها توسط هنرمندانی که در هنرهای تصویری دارای سابقه ساخت اثر هستند و تبدیل سه طرح برگزیده به اثر تولیدی تشکیل می‌شود.

کارگاه ۲ روزه «کارخانه خرده روایت سازی» برگزار می‌شود

قاضی با اشاره به اینکه «خرده روایت» در قالب فیلم‌های داستانی جای دارند خاطرنشان کرد: در این کارگاه ضمن تعریف «خرده روایت» و ویژگی‌ها و تمایزهایش نسبت به سایر آثار نمایشی، نکاتی در خصوص شناخت بهتر خرده روایت مطرح خواهد شد و علاوه بر مباحث تئوری چگونگی تبدیل این اثر به شرایط تولیدی بررسی می‌شود و همچنین ایده‌هایی که قابلیت تبدیل به خرده روایت را دارند تحلیل خواهد شد.