تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740925
شناسه : 3740925
تاریخ :
دشمنان اقتدار ایران در خلیج فارس را هر روز می‌بیند اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان اقتدار ایران در خلیج فارس را هر روز می‌بیند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری از مشاغل سختی است که خبرنگاران این بار را به دوش می‌کشند تا آگاهی را به جامعه هدیه کنند.

وی صداقت و امانت‌داری را از مهمترین ویژگی‌های فعالیت در حوزه خبرنگاری دانست و بیان کرد: خبرنگاری رسالت بزرگی است که باید به منظور روشنگری در سخت‌ترین شرایط با ساده‌ترین و قابل‌فهم‌ترین بیان حقایق را به جامعه منتقل کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه به برکت خون شهدا شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف هستیم تصریح کرد: خون شهدا، مجاهدت رزمندگان و دعای خیر امام زمان باعث افزایش اقتدار و عزت ایران شده است.

وی افزود: اقتدار ایران اسلامی به گونه‌ای است که دشمن جرأت فکر کردن به تجاوز را هم نمی‌تواند بکند. اگر فکر کنند که بازدارندگی ما شکننده است لحظه‌ای درنگ نمی‌کنند.

سردار هنریان مجرد خاطرنشان کرد: دشمنان این اشراف و اقتدار را خوب متوجه می‌شوند و این قدرت در برابر چشمان دشمن است و هر روز چشم در چشم هستیم و خط فهماندن اقتدار دریایی ما در معرض دید دشمن است.