تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3740889
شناسه : 3740889
تاریخ :
نگاه سیاسی و حزبی دولت کشور را به دوران بحرانی بر می‌گرداند اقتصاد ایران: نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر دولت چهاردهم فقط نگاه سیاسی و حزبی داشته باشد یقیناً به همان زمانی که کشور دچار تنش و چالش و بحران شده بود بر می‌گردیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

احمد آریایی‌نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: باید همین الان از تشکیل کابینه دولت چهاردهم مراقبت کنیم تا در آینده به دنبال استیضاح و تذکر نرویم، همه گروه‌های سیاسی کشور و همه سلایق باید در این خصوص اظهار نظر کنند، باید همه ایفای نقش کنند.

وی افزود: اگر یک وزیر در دولت چهاردهم عملکردی را داشته باشد که در شأن مردم ایران نباشد ما در آینده دچار مشکل می‌شویم بنابراین مجلس باید از ابتدا آگاه باشد که در رأی اعتماد وزرا انقلابی عمل کند.

نماینده ملایر در مجلس ادامه داد: مجلس و دولت باید در جامعه آرام بخش باشند، مجلس باید به دولت کمک کند که مسیر درست را پیش بگیرد، طبق قانون اساسی مجلس حامی و هادی دولت است و باید با همین دیدگاه تفاهم سیاسی و تعامل اصولی در جهت صلاح و منفعت مردم ایران داشته باشیم.

آریایی نژاد گفت: یکی از راه‌های وفاق ملی این است که در یکسری از استان‌ها که رئیس جمهور فعلی رأی نیاورده است و مردم یکسری از مناطق شخص دیگری را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده بودند، رئیس جمهور فعلی حتماً باید به خواسته‌های آنها توجه کند.

وی در پایان گفت: صبر نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا جایی است که به خطوط قرمز نظام و خدمت رسانی به مردم دچار خدشه نشود، اگر دولت چهاردهم فقط نگاه سیاسی و حزبی داشته باشد یقیناً به همان زمانی که کشور دچار تنش و چالش و بحران شده بود بر می‌گردیم، دوستی مجلس و دولت باید در چهارچوب اهداف نظام و ایجاد آرامش در کشور باشد.