تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3740878
شناسه : 3740878
تاریخ :
اینتر به دنبال مهاجم جدید پس از مصدومیت طارمی اقتصاد ایران: سرمربی اینترمیلان پس از مصدومیت مهدی طارمی خواهان تقویت خط هجومی تیمش شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اینتر نیوز؛ در اوج نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا اینزاگی همچنان به دنبال تقویت خط حمله تیمش با جذب یک مهاجم جدید است. مصدومیت ناگهانی مهدی طارمی و مارکو آرنااوتوویچ باعث شده سرمربی اینتر به چنین نتیجه‌ای برسد و وضعیت اضطراری در باشگاه برای تعیین تکلیف این موضوع اعلام شود.

با مصدومیت دو مهاجم اینتر اکنون لائوتارو مارتینتز در کنار مارکوس تورام تنها مهاجم قابل اعتماد تیم هستند که در فصل گذشته یک زوج هجومی قدرتمند را تشکیل داده بودند. با این وجود اینتر نمی‌تواند تمام بار هجومی تیم را روی دوش آنها بگذارد. با جذب مهدی طارمی قرار بود این فشار روی مهاجمان تیم تحت هدایت اینزاگی کمتر شود اما او اکنون مصدوم است و شاید نخستین بازی فصل جدید سری A را از دست بدهد.

در این شرایط اینتر به دنبال یک بازیکن جدی در خط حمله با ویژگی‌های متفاوتی خواهد بود. کمتر از دو هفته تا آغاز فصل جدید باقی مانده و اینزاگی باید مهاجم قابل اعتمادی را پیدا کند.

انتهای پیام/