تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740874
شناسه : 3740874
تاریخ :
پرداخت ۳۳۳ میلیاردی بیمه سلامت به بیماران صعب‌العلاج در کرمانشاه اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پرداخت ۳۳۳ میلیاردی بیمه سلامت به بیماران صعب‌العلاج در این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج، خدمات شایانی در سال‌های اخیر به این بیماران صورت گرفته است.

وی افزود: تعداد ۶ هزار و ۱۸۰ پرونده خارج از شمول بیماران خاص و صعب‌العلاج از سال ۱۴۰۱ تا کنون توسط بیمه سلامت استان ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۵۰ هزار مورد مراجعه به مراکز درمانی جهت ویزیت پزشک، جراحی و دریافت دارو توسط این بیماران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از کل سهم سازمان بیمه سلامت استان از محل بیمه پایه، صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج و خارج از شمول تاکنون ۳۳۳ میلیارد تومان برای درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج استان از سال ۱۴۰۱ تاکنون پرداخت شده است.

تحویلیان خاطرنشان کرد: کلیه بیماران مشمول ۱۰۷ بیماری خاص و صعب‌العلاج با مراجعه به بیمه سلامت می‌توانند از تسهیلات ویژه که برای این بیماران در نظر گرفته شده استفاده کنند.

وی یادآور شد: بیماران خاص و صعب‌العلاج استان پس از تشخیص بیماری با مراجعه به بیمه سلامت جهت ارائه این خدمات نشان‌دار خواهند شد.