تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3740861
شناسه : 3740861
تاریخ :
رسانه‌های عبری:نیم‌میلیارد نفر چشم به دهان نصرالله دوخته‌اند اقتصاد ایران: رسانه‌های عبری با اشاره به اینکه نیم میلیارد نفر چشم به دبیر کل حزب‌الله دوخته‌اند تا واقعیت را برای آنها توضیح دهد، تاکید کردند نصرالله بهترین تحلیلگر امور اسرائیل است و به خوبی جنگ روانی را علیه اسرائیلی‌ها مدیریت می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی که طبق معمول گذشته، سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله را زیر نظر داشتند، به بررسی پیام‌ها و تحلیل‌های موجود در سخنان ایشان پرداخته و تاکید کردند که نصرالله بهترین تحلیلگر منطقه در امور اسرائیل است.

«اوهاد حمو» تحلیلگر امور فلسطین در شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این زمینه اظهار داشت: نصرالله بهترین تحلیلگر منطقه در امور اسرائیل محسوب می‌شود و ما را خیلی خوب می‌شناسد.

این کارشناس صهیونیست افزود: نیم میلیارد نفر چشم به نصرالله دوخته‌اند تا واقعیت را برای آنها توضیح دهد. او در این سخنرانی خود علاوه بر مردم لبنان، اسرائیلی‌ها را هم خطاب قرار داد اما بخش بزرگی از سخنان او مربوط به داخل لبنان بود.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی هم به نوبه خود با بازتاب سخنان دبیرکل حزب الله گزارش داد که نصرالله به تمرین تاکتیک‌های جنگ روانی علیه اسرائیلی‌ها ادامه می‌دهد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند: این نگرانی در میان اسرائیلی‌ها وجود داشت که سخنرانی نصرالله همراه با یک حمله غافلگیر کننده علیه اسرائیل آغاز شود؛ همانطور که قبلاً چنین اتفاقی افتاده است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی روز گذشته خود به مناسبت هفتمین روز شهادت «فواد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله که هفته قبل در حمله تروریستی رژیم اشغالگر به شهادت رسید، با تاکید بر اینکه ایران و مقاومت به این جنایت تروریستی و همچنین جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه، پاسخ قطعی خواهند داد، گفت: در گذشته دشمن در مرزهای لبنان، در حالت انتظار و هراس بود و امروز تهدید حزب الله و ایران، تمام صهیونیست‌ها را وادار کرده در حالت انتظار و هراس باقی بمانند.

وی با اشاره به وضعیت فروپاشی روانی صهیونیست‌ها و اضطراب شدیدی که بر آنها حاکم شده است، اظهار داشت: ایران و یمن به پاسخ دادن ملزم هستند، دشمن منتظر این پاسخ است و هر فریادی علیه خود را پاسخ قلمداد می کند. ما با شجاعت و آرامش و حساب شده عمل می کنیم، منتظر نگه داشتن اسرائیل در طول یک هفته، بخشی از مجازات است. تمام آنچه را دشمن در شمال در اختیار دارد، می توانیم در نیم ساعت هدف قرار دهیم. پاسخ ما به دشمن صهیونیستی، چه به تنهایی یا به همراه جبهه مقاومت، «قطعی» است.

انتهای پیام/