تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740830
شناسه : 3740830
تاریخ :
جابجایی مسافر در استان بوشهر ۲۷ درصد افزایش یافت اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طی سال جاری، جابجایی مسافر در استان بوشهر ۲۷ درصد افزایش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۸ هزار و ۷۶۱ مسافر با ناوگان عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

وی اضافه کرد: جابجایی مسافر نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل از نظر تعداد ۲۷ درصد و از نظر سفر (سرویس) ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: حدود هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در بخش حمل و نقل عمومی استان کار جابجایی مسافران را عهده دار هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۱ شرکت، مؤسسه و شعبه مسافربری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۱۸ دستگاه اتوبوس، ۶۸۵ دستگاه مینی بوس و ۱۸۴ دستگاه سواری با هزار و ۵۳۸ راننده دارای کارت هوشمند فعال تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

اخترشناس از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) به مرز یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این ایام، جابجایی زوار اربعین به گونه‌ای مدیریت خواهد شد که برای تردد مسافران به سایر مقاصد درون و برون استانی نیز خللی ایجاد نشود.