تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740828
شناسه : 3740828
تاریخ :
معادلات جهانی به سمت تضعیف جبهه استکبار در حال تغییر است اقتصاد ایران: بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: تحولات جهانی بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت جبهه مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار یادآور شهید عزیز محمود صارمی است که تا آخرین لحظه دست از مأموریت خطیر خبرنگاری برنداشت.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: خبرنگاران خراسان جنوبی همیشه دغدغه مطالبات مردم و توسعه استان را پیگیری می‌کنند و روز خبرنگار فرصتی است که بتوانند مشکلات کاری و صنفی خود را مطرح کنند.

قناعت با تأکید بر اینکه خبرنگاران صادقانه پای کار توسعه خراسان جنوبی هستند، ادامه داد: این روز را به همه این عزیزان پرتلاش تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز نیز گفت: با شهادت شهید اسماعیل هنیه فضای جهانی دچار یک التهاب شده است و ما باید بررسی کنیم که در چنین شرایطی کشور و ما در کجای تاریخ ایستاده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ترور اسماعیل هنیه و به شهادت رساندن وی در ایران بسیار ناجوانمردانه بود، تأکید کرد: ترور شگرد و روش دشمن است و اسرائیل در طول ۶۰ – ۷۰ سال گذشته با این روش جنایت‌های متعددی را مرتکب شده است.

قناعت گفت: تحولات جهانی بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت جبهه مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی در حال حرکت است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در طول تاریخ یک پایگاه آمریکایی (پایگاه عین الاسد) مورد حمله قرار گرفت و موشک‌های ایران در وعده صادق به اسرائیل رسید.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اسرائیلی که روزی ارتش کشورهای عربی را شکست داد امروز برای خنثی کردن موشک‌های ایران در عملیات وعده صادق از چند کشور کمک گرفت که مرور این وقایع تضعیف اسرائیل را نشان می‌دهد.

قناعت یادآور شد: اسرائیلی که روزی ارتش کشورهای عربی را در چند روز شکست داد امروز نمی‌تواند یک گروه مجاهد به نام حماس را شکست دهد که اینها واقعیت امروز عرصه سیاست و جایگاه مقاومت در معادلات جهانی است.