تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740823
شناسه : 3740823
تاریخ :
خدمات فوق تخصصی بیمارستان سیدالشهدا(ع) منحصر به فرد است اقتصاد ایران: بندرعباس - فرمانده بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: بیمارستان سیدالشهدا علیه‌السلام بندرعباس که امروز افتتاح می‌شود خدمات فوق تخصصی منحصر به فردی را به مردم ارائه خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه طی مراسمی با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرماندهان نظامی و انتظامی آئین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در قرارگاه مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم فرمانده قرارگاه ناوگان مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان اظهار کرد: افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت سیدالشهدا در راستای دستور فرماندهی معظم کل قوا برای خدمات رسانی به مردم ساخته شده است و نقش زیادی در ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان استان هرمزگان خواهد داشت.

وی افزود: این بیمارستان هدیه نیروهای مسلح به مردم هرمزگان است و امیدواریم این بیمارستان بتواند خدمات مناسب و در شأن برای مردم بندرعباس و استان ارائه دهد.

امیر دریا دار دوم طاهر سلطان زاده فرمانده بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش نیز در این آئین گفت: در سال ۹۲ اجرای ساختمان در زمینی به مساحت ۵ هکتار آغاز شد که کل زیربنای این بیمارستان ۲۰ هزار متر مربع است و بخش‌های فوق تخصصی آن در استان و کشور منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در جاسک نیز یک بیمارستان ۶۴ تخت خوابی در دست ساخت دارد، افزود: بیمارستان پیشین نیروی دریایی داخل شهرک مسکونی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش بود و ۳۷ تخت فعال بیشتر نداشت اما بیمارستان جدید ۱۲۸ تخت فعال دارد و قابلیت افزایش به ظرفیت دو برابری در شرایط بحران را دارد.

سلطان زاده افزود: برای ساخت بیمارستان سیدالشهدا علیه‌السلام بندرعباس ۴۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۲۵۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۱۹۰ میلیارد نیز در بخش خرید تجهیزات صرف شده است.

وی ادامه داد: ۲۰ پزشک متخصص و ۴ پزشک عمومی در این بیمارستان به ارائه خدمت خواهند پرداخت و اورژانس این بیمارستان با ۲۴ تخت خواب جزو بیمارستان‌های قوی در حوزه اورژانس است.