تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740778
شناسه : 3740778
تاریخ :
خبرنگاران تثبیت کننده احساس امنیت برای مردم هستند اقتصاد ایران: لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به فرا رسیدن هفدهم مرداد گفت: خبرنگاران تثبیت کننده احساس امنیت برای مردم هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید محمدی نسب عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار کرد: خبرنگاران تثبیت کننده احساس امنیت برای مردم هستند که این امنیت حاصل تعامل پلیس است و خیلی از تنش‌ها با کمک رسانه‌ها بهبود می‌یابد.

وی در ادامه با ارائه برخی از آمارها پرداخت و گفت: در حوزه تماس‌های تلفنی به پلیس ۱۱۰ نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته که حاکی از اعتماد به نیروی انتظامی در بحث مأموریت‌های سازمانی است.

فرمانده انتظامی لاهیجان تصریح کرد: در حوزه سرقت‌های خشن آمارها ۱۰۰ درصد کاهشی بود و اگر هم اتفاقی افتاد، متخلفان در سریع‌ترین زمان دستگیر شدند.

سرهنگ محمدی نسب با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی مواد مخدر گفت: در این حوزه برخورد قهری صرفاً جوابگو نیست و باید در حوزه آگاه سازی بیشتر تلاش شود.

فرمانده انتظامی لاهیجان بیان کرد: آمار دستگیری معتادان متجاهر و خورده فروشی بالا است لذا همه دستگاه‌های مسؤول می‌بایست در حوزه فرهنگی اقداماتی را انجام دهند.

وی با اشاره به حادثه تلخ تصادف جاده‌ای در روستای پاشاکی و فوت یک خانواده چهار نفر گفت: در حوزه تصادفات، مجموعاً شاهد کاهش کشته‌ها هستیم ولی می‌بایست با اصلاح معابر و مسیرها وضعیت را بهتر کنیم که مصوباتی در جلسه شورای ترافیک انجام شده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه ممکن است کاستی‌هایی در مجموعه وجود داشته باشد ولی این موارد در کار مجموعه انتظامی خللی ایجاد نمی‌کند، افزود: انتظار و درخواست ما از مردم این است که گزارشات موارد مشکوک را برای ما ارسال کنند.