تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740760
شناسه : 3740760
تاریخ :
آمادگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی جهت اعزام مبلغ در سفر اربعین اقتصاد ایران: مشهد- مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از آمادگی مبلغان در سفر اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی اظهار کرد: هیئات مذهبی در حال آماده سازی برای برپایی مواکب حسینی، در مسیر پیاده روی زائران اربعین هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تمام افرادی که در ایام اربعین حسینی، در مسیر نجف تا کربلا، سامرا و کاظمین با برپایی موکب به زائران خدمت می‌کردند، برای دهه آخر صفر به ایران باز می‌گردند و به سیل انبوه زائران مشهدالرضا خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام با تمام قوا در صدد آماده سازی فضای دهه آخر صفر هستیم، افزود: مبلغان در دهه آخر صفر با کاروان‌های پیاده و سواره همکاری می‌کنند و نیز اعزام مبلغ را در دهه آخر صفر به اقصی نقاط استان در روستاها و مناطق شهری خواهیم داشت‌.

صاحبقرانی گفت: با توجه به ایام تابستان و فراغت دانش آموزان برنامه‌هایی را در قالب قهرمان محله برای نوجوانان پیش بینی کردیم که خود نوجوانان به کنشگری می‌پردازند که از طریق بستر شاد در آن رویداد شرکت می‌کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: در این طرح، نوجوانان موضوع انتخابی خود را در ایام تابستان محقق می‌کنند و او را در قالب یک تولید رسانه‌ای به اشتراک می‌گذارند. این رویداد پویش بسیار خوبی است که در مناسبت‌های مختلف در حال شکل گیری است.