تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3740673
شناسه : 3740673
تاریخ :
خبرنگاران سفیران گسترش فرهنگ و آگاهی جامعه هستند اقتصاد ایران: اراک- فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح‌الله استان مرکزی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفتند و خبرنگاران را سفیران گسترش فرهنگ و آگاهی جامعه خواندند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی عمومهدی و حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفتند.

خبرنگاران سفیران گسترش فرهنگ و آگاهی جامعه هستند

در این پیام آمده است:
هفدهم مرداد که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات ارزشمند خبرنگاران به ویژه سفیران عرصه خبر در استان مرکزی که همواره در اشاعه اخبار و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی جامعه در کنار مسئولین بوده‌اند.

این پیام می‌افزاید:
رسالت پاسداری از ارزش‌های والای جامعه انسانی، وظیفه‌ای خطیر و بنیادین است که در روزگار کنونی، به دوش اهل قلم و خبرنگاران سپرده شده است.

در ادامه این پیام با تاکید بر نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی آمده است:

در روزگاری که بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی برای زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، اصحاب رسانه به عنوان میدان داران جهاد تبیین به مجاهدت در راه بیان حقایق می‌پردازند؛ آنان وجدان بیدار جامعه‌اند که در کمال صدق و نصح، واقعیات و رویدادها را آن چنان که هست به تصویر می‌کشند تا چراغ پیشرفت و تعالی را فراراه آیندگان برافروزند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:

خبرنگاری بیشتر از آنکه یک شغل باشد عشق است و فعالان این عرصه در راه خدمت به مردم و در راستای اعتلای جامعه اسلامی، برای بازنمایی حقایق شب و روز نمی‌شناسند.

در پایان این پیام آمده است:

ضمن خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، امیدواریم رسانه‌های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون؛ روشنگری، تبیین‌گری و مطالبه‌گری صادقانه، در راستای ساختن ایرانی قوی و آباد، در حرکتی مستدام و متعالی باشند.